
Integruotos pamokos mokykloje
Vasario antrąją įvyko pirmosios integruotos pamokos pagal Kūrybinių partnerysčių projekto modelį. 1-4 klasėse vyko integruota matematikos ir kūno kultūros pamoka. Jos metu mokiniai įtvirtino geometrinių figūrų pavadinimus, jas atkartojo atlikdami sportinius pratimus. 5-6 klasių mokiniai dalyvavo matematikos-istorijos integruotoje pamokoje, kurioje per architektūros stilius, jų esminius bruožus mokėsi atpažinti geometrines figūras. Mokytojams talkino KP Andrius Guginis pamoką paįvairinęs ,,Zefyro“ metodu. Labai buvo įdomu 7-8 klasių mokiniams, kurie dalyvavo ypač netradicinėje – anglų k. – chemijos pamokoje. Mokydamiesi cheminių formulių kartu mokėsi taisyklingai taikyti anglų kalbos dviejų laikų veiksmažodžius. 9-10 klasių mokiniams vyko lietuvių k. – istorijos pamoka, kurios tikslas – nagrinėjant istorijos šaltinius taikyti per lietuvių kalbos pamokas išmoktas teksto kūrimo ir skaitymo strategijas. Mokiniai apibendrindami pamoką sakė, kad jiems teko įvairūs vaidmenys: literatų, istorikų, dailininkų, žurnalistų. Po pamokų pradinių klasių, dalykų mokytojai ir projekto kūrėjai: Mantas Žalkauskas, Andrius Guginis ir Simonas Saarmann, aptarė įvykusias pamokas pradžioje mažose darbo grupelėse, o vėliau visiems papasakojo, kas pavyko, kas nepavyko, kas padėjo ruošiantis pamokai, o kas trukdė. Išsakė išvadas, ką kitą kartą keistų. Sėdėdami kalbėjimo rate, visi džiaugėsi, kad daugiau ar mažiau, bet visos pamokos pavyko, kad pirmasis bandymas integruoti ne temas, o kylančias pamokose problemas, pakankamai gerai pavyko.